War of Souls- Wykreuj własną duszę!

Opis forum


#1 2011-01-30 11:23:54

Mashi

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-30
Posty: 65
Punktów :   

Rasy i Rangi

Na naszym forum istnieje kilka ras. Każdy z graczy może przynależeć tylko do jednej z nich:

Shinigami: Bogowie śmierci. Posługują się swoimi mieczami - Zanpakuto. Każdy miecz jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju, posiada duszę i uczucia.

Rangi:

*Shinigami - Zostajemy nim zaraz po zdaniu akademii i dołączeniu do któregoś z oddziałów.
Wymagania: Zdać akademię.

*V Oficer - Mamy możliwość nauczenia się Shi-Kai.
Wymagania: Pokonać byłego V Oficera(lub jeżeli takowego nie ma - wygrać 2 walki)

*IV Oficer - Kolejny w szczeblu kariery Shinigami. Darzy się go większym szacunkiem, niż V Oficera.
Wymagania: Być V Oficerem i pokonać IV Oficera(lub jeżeli takowego nie ma- wygrać 10 walk)

*III Oficer - Jest to najlepszy z oficerów. Jego postać jest znana nawet wśród innych oddziałów.
Wymagania: Być IV Oficerem i pokonać III Oficera(lub jeżeli takowego nie ma - wygrać 15 walk)

*Vice Capitan - Ma możliwość nauki Ban-Kai, może rządzić słabszymi rangą.
Wymagania: Znać Shi-Kai, pokonać obecnego Vice Capitana(jeżeli takowego nie ma - wygrać 20 walk)

*Capitan - Może zostać Vizardem. Ma władzę w swoim oddziale i może wydawać rozkazy wszystkim do niego należących. Może rozpocząć naukę Ban-Shi.
Wymagania: Posiadać Ban-Kai, pokonać obecnego Capitana(jeżeli takowego nie ma - wygrać 25 walk)
____________________________________________________________________________________


Vizardzi: Są to Shinigami, którzy w jakiś sposób zdobyli moce Hollowa. Posiedli dzięki temu nadzwyczajne moce, jednakże wiąże się z nimi niebezpieczeństwo.

Rangi:

*Vizard - jest to po prostu członek bractwa.
Wymagania: Pokonać swojego wewnętrznego hollowa.

*Vizard Master - Przywódca Vizardów. Wydaje im rozkazy i prowadzi nimi w bitwach.
Wymagania: Zostać wybranym przez ponad 50% Vizardów.(jeśli istnieje już przywódca - pokonać go)
____________________________________________________________________________________


Hollowy: Są to dusze pozbawione człowieczeństwa. Na znak tego posiadają dziurę, a także maskę zasłaniającą ich człowiecze wnętrze.

Rangi:

*Hollow - Zostajemy nim zaraz po akademii. Możemy stworzyć jedną własną umiejętność.(umiejętność ma być odpowiednikiem Shi-Kai)
Wymagania: Zdać akademię.

*Gillian - Jest ich wielu, każdy wygląda tak samo.
Wymagania: Wygrać 2 walki.

*Adjuchas - Ma władzę nad hollowami niższego szczebla. Ma 20% szans na zerwanie maski.
Wymagania: Wygrać 10 walk.

*Vasto Lorde - Jest ich niewielu. Każdy z nich budzi respekt. Ma 80% Szans na zerwanie maski.
Wymagania: Wygrać 15 walk.
____________________________________________________________________________________


Arrancar: Hollow, który w procesie ewolucji zerwał maskę, zyskując wyjątkową moc.

Rangi:

*Pół Arrnacar - Jest to Hollow, któremu nie udało się całkowicie zerwać Maski. Posiada już Zanpakuto, lecz nie potrafi używać Ressurection.(zostajemy nim, jeśli nie uda nam się zerwać maski)
Wymagania: Spróbować zerwać maskę i zawieść.

*Arrancar - Jest to Hollow, który zerwał swoją maskę. Może się nauczyć Ressurection I(odpowiednik Ban-Kai)
Wymagania: Pozytywnie przejść misję, na zrywanie maski/ Jeśli jesteśmy Pół Arrancarem - Wygrać 20 walk.

*Espada 0-9 - Arrancar, który wykazał się szczególnymi umiejętnościami w boju. Może się nauczyć Ressurection II(odpowiednik Ban-Shi).
Wymagania: Wygrać 30 walk. Jeżeli stanowiska Espady są zajęte, pokonać Espadę i zająć jego miejsce.
____________________________________________________________________________________


Quincy: Są to ludzie, którzy w procesie ewolucji nauczyli się formować cząstki reiatsu w łuk, i strzelać z nich.

Rangi:

*C. rank Quincy - Zostajemy nim zaraz po zdaniu akademii. Możemy stworzyć Pierwszy łuk(odpowiednik Shi-Kai).
Wymagania: Zdać Akademię.

*B. rank Quincy - Jest to Quincy, który swoimi umiejętnościami przewyższa rangę C.
Wymagania: Wygrać 2 walki.

*A. rank Quincy - Quincy, który ma już pojęcie o świecie i zasadach w nim panujących. Może się stworzyć Drugi Łuk(odpowiednik Ban-Kai).
Wymagania: Wygrać 10 walk.

*Sensei Quincy - Jeden z najmocniejszych Quincy. Potrafi więcej niż inni Quincy.
Wymagania: Wygrać 15 walk.

*Quincy Master - Aby nim zostać należy wykazać się wyjątkowymi umiejętnościami w walce. Możemy stworzyć Ostateczny Łuk.
Wymagania: Wygrać 20 walk.

*Lider Quincy - Jest to Quincy, który przewodzi wszystkim innym. Może wydawać im rozkazy. Aby nim zostać należy być wybranym przez ponad 50% Quincy, lub jeżeli stanowisko jest zajęte - pokonać oponenta.
Wymagania: Zostać wybranym przez 50% Quincy, lub pokonać obecnego Lidera.
____________________________________________________________________________________


Bounto: Są to specyficzne dusze. Powstały w wyniku badań Soul Society, które polegały na wiecznym życiu.

Rangi:

*Młody Bounto - Bounto, który nie wie prawie nic, o zasadach panujących na świecie. Może stworzyć Pierwszą Lalkę(odpowiednik Shi-Kai)
Wymagania: Zdać Akademię.

*Starszy Bounto - Człowiek, który ma już większe pojęcie o świecie.
Wymagania:Wygrać 2 walki.

*Advence Bounto - Postać któa rozumie zasady panujące na świecie i niejednokrotnie wykazała się w walce. Może stworzyć Drugą Lalkę(odpowiednik Ban-Kai)
Wymagania: Wygrać 10 walk.

*Bounto Sensei - Bounto który potrafi już bardzo dużo i zna się na walce. Może stworzyć Trzecią Lalkę(odpowiednik Ban-Shi)
Wymagania: Wygrać 20 walk.

*Lider Bounto - Przewodniczący wszystkich Bounto. Może wydawać im rozkazy.
Wymagania: Zostać wybranym przez 50% Bounto, lub pokonać obecnego Lidera.
____________________________________________________________________________________


Alchemicy: Są to ludzie, którzy w pewien sposób posiedli moce podobne do Hollowów. Każdy posiada własne oryginalne moce, nie podobne do innych.

Rangi:

*Oświecony - Zostajemy nim zaraz po zakończeniu akademii. Możemy stworzyć pierwszą moc(odpowiednik Shi-Kai).
Wymagania: Zdać Akademię.

*Alchemik poz. II - Ten poziom oznacza, że jesteśmy już na pewnym stopniu wtajemniczenia, co do używania naszych mocy.
Wymagania: Wygrać 2 walki.

*Alchemik poz. I - Na tym poziomie jesteśmy już szanowani wśród innych Alchemików. Możemy opanować drugą moc(odpowiednik Ban-Kai).
Wymagania: Wygrać 10 walk

*Alchemik poz. 0 - Jest to przed ostatni poziom zaawansowania. Bardzo dobrze używamy swoich mocy i nie mamy sobie równych w walce.
Wymagania: Wygrać 20 walk.

*Mistrz Alchemii - Ludzie którzy osiągnęli ten poziom są majstrami w walce. Potrafią zrobić coś z niczego i powalić przeciwnika swoimi umiejętnościami. Na tym poziomie możemy nauczyć się trzeciej mocy(odpowiednik Ban-Shi).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grupa2212.pun.pl www.funnykillers.pun.pl www.sp1-gw.pun.pl www.streetfighters.pun.pl www.akadeniashibusen.pun.pl