War of Souls- Wykreuj własną duszę!

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2011-02-01 18:05:53

Mashi

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-30
Posty: 65
Punktów :   

Bakadou

#1 - Sai (Blokada)
Zaklęcie wiąże ręce celu za plecami (jak kajdanki). Zaklęcie mogą przerwać istoty z energią duchową np. Shinigami. Nie mogą zerwać go zwykli Ludzie.
500 reiatsu.
1 dzień treningu i 500 ryu

#2 - Shatto (Związanie)
Efekt taki sam jak przy Sai z tą różnicą że ręce zostają związane nie za plecami wiązanego tylko przy jego ciele (jakby stał na baczność), siła czaru jest taka sama co w Sai.
500 reiatsu.
1 dzień treningu i 500 ryu

#3 - Busata (wyciszenie)
Jedno z podstawowych zaklęć wiążących polegające na sklejeniu przeciwnikowi ust poprzez własną energię duchową. Przeciwnik nie może wtedy mówił co za tym idzie wszelkie techniki wymagające inkantacji bądź wypowiedzenia jakiegoś słowa są niemożliwe dla niego do użycia. Można stosunkowo dość łatwo rozerwać (trzeba mieć co najmniej 2 energii).
500 reiatsu.
1 dni treningu i 500 ryu

#4 - Hainawa (Pełzająca lina)
Dzięki temu zaklęciu obiekt związany zostaje za pomocą liny stworzonej z energii. Także tą blokadę można łatwo zniwelować. (Potrzebna energia do przełamania 2)
500 reiatsu.
1 dzień treningu i 700 ryu

#8 - Seki (odepchnięcie)
Zaklęcie tworzy małą niebieską kulkę koło ręki. Gdy przeciwnik uderzy w nią wybucha, lecz nie rani ale odpycha na kilka metrów.
500 reiatsu.
1 dzień treningu i 600 ryu

#9 - Geki (Uderzenie)
Zaklęcie tworzy czerwoną aurę wokół użytkownika oraz taką samą u przeciwnika, całkowicie go paraliżując. (Potrzebna energia do przełamania 3)
1000 reiatsu.
2 dni treningu i 1000 ryu

#14 - Sekienton (Uciekający czerwony dym)
Używający uderza rękami w ziemię co powoduje wydobycie się z niej czerwonego dymu służącemu jako zasłona dymna o mocy o wiele większej niż smoke bomb.
1200 reiatsu
2 dni treningu i 1200 ryu

#26 - Kyakko (zagięcie światła)
Polega na "zagięciu światła co umożliwia ukrycie czegoś przed innymi. Może zostać zastosowane do ukrycia samego siebie w trudnej sytuacji a także może zostać wykorzystane w celach bardziej ofensywnych ukrywając na przykład pułapkę na wroga.
1500 reiatsu za turę.
4 dni treningu i 3000 ryu

#30 - Shitotsusansen (Potrójne przybicie)
Na początku tworzymy Trójkąt po czym z każdego rogu wyrastają trzy obiekty z energii duchowej przypominających ptasie dzioby, które służą do "przybicia" przeciwnika do jakiejś powierzchni. Lecą one z prędkością 4 (Potrzebna energia do przełamania 3)
2000 reiatsu.
4 dni treningu i 3000 ryu

#37 - Tsuriboshi (Pajęcza sieć)
Zaklęcie polega na stworzeniu z reiatsu lepkiej, niebieskiej sieci w okolicy, która służy jako amortyzowania upadków z dużych wysokości. Może zostać zastosowane do łapania w nie przeciwników by ich unieruchomić. (Potrzebna energia do przełamania 4)
2500 reiatsu.
5 dni treningu i 3500 ryu

#39 - Enkonsen (Okrągła tarcza)
Technika polega na stworzeniu przed sobą dosyć sporej okrągłej, pomarańczowej tarczy z energii chroniącej przed atakami. Wytrzyma ataki o sile 5 lub mniejszej.
3000 reiatsu.
5 dni treningu i 3500 ryu

#47 - Seko Busata (Nadzwyczajne Wyciszenie)
Jest to dużo lepsza wersja bakudou #3, Busaty. Usta przeciwnika zostają sklejone z ogromną siłą. (Potrzebna energia do przełamania 6)
3500 reiatsu.
5 dni treningu i 4000 ryu

#58 - Kakushitsuijaku (Przyzwanie tropiących wróbli)
Zaklęcie to tropi i lokalizuje jakąkolwiek energię duchową, na której skupi się osoba rzucająca czar. Aby je aktywować, osoba musi narysować koło podzielone na cztery części (w każdej specyficzny znak), które zaczyna promieniować niebieskawym światłem po zakończeniu inkantacji. Następnie w kole pojawiają się cyfry - coś w rodzaju naszej długości i szerokości geograficznej.
4000 reiatsu.
6 dni treningu i 4000 ryu

#61 - Rikujou kourou (Ograniczenie sześciu prętów światła)
Sześć żółtych snopów światła utrzymuje przeciwnika przez cały czas działania w jednakowej pozycji. Może być anulowany wolą używającego lub zniszczony przez inną formę ataku. (Potrzebna energia do przełamania 5)
5000 reiatsu.
7 dni treningu i 4500 ryu

#62 - Hyapporankan (Deszcz drewna)
Zaklęcie przyzywa jeden fioletowy palik wzrostu przeciętnego człowieka. Użytkownik rzuca go w cel po czym palik podziela się na setki i przebija na wylot cel. Uwaga to Kidou może zabić! Szybkość palika jest równa sile rzucającego.
5000 reiatsu.
7 dni treningu i 4500 ryu

#63 - Sajo Sabaku (Łańcuchowa pustynia)
Zaklęcie przyzywa gruby łańcuch, oplątujący dokładnie przeciwnika. Zwykły człowiek lub Shinigami niskiego stopnia nie będzie w stanie go rozerwać. Zwykle potrzeba brutalnej siły lub mocnego ataku by to zrobić. (Potrzebna energia do przełamania 7)
5500 reiatsu.
7 dni treningu i 5000 ryu

#73 - Touzanshou (Odwrócony kryształ górski)
Zaklęcie tworzy barierę ochronną w kształcie odwróconej piramidy, wokół dość sporego obszaru. Bariera przetrzyma ataki o sile 9 lub mniejszej.
6000 reitatsu
8 dni treningu i 5500 ryu

#75 - Gochuu Tekan
Zaklęcie przyzywa pięć ogromnych kolumn, które przygniatają swojego przeciwnika tworząc krzyż. Nic mu się nie staje (nie jest ranny) lecz za to nie może się w jakikolwiek sposób ruszyć. (Potrzebna energia do przełamania 8)
7000 reiatsu.
8 dni treningu i 6000 ryu

#77 - Tenteikuura
Zaklęcie pozwala komunikować się z wybranymi osobami. Bardzo praktyczna umiejętność polegająca na nadaniu wiadomości wielu osobom w tym samym czasie. Jedynym minusem jest to że osoby muszą być w tym samym wymiarze np. nie mogą być w SS i HM.
5000 reiatsu.
7 dni treningu i 5 000 ryu

#81 - Danku (Rozszczepiająca próżnia)
Tworzy między przeciwnikami sporej wielkości, prostokątną ścianę, przezroczystą. Wydaje się proste, ale jak zwykle pozory nas mylą - ta "ściana" ma zdolność zatrzymywania wszystkich hadou poniżej #90 oraz inne umiejętności jak Bala, Cero.
8 000 reiatsu.
9 dni treningu i 8000 ryu


#99.1 - Kin (Pieczęć)
Szczyt Bakodou ma 2 poziomy. Kin to 1 poziom polega na związaniu rąk mocnymi pasami lecz zależnie od mocy i woli użytkownika wygląda to inaczej. Pierwszy sposób to związanie rąk za pomocą dwóch kilkunastu metrowych pasów po czym przybiciu ich do ziemi za pomocą wielu kamiennych płyt w kształcie prostokąta. Drugi poziom to związanie rąk za plecami za pomocą dziwnych pasów lecz oplatają szczelnie ręce i nic poza tym. W porównaniu do pierwszego poziomu nie są tak duże ale dają ten sam efekt. (Potrzebna energia do przełamania 13)
9 000 reiatsu.
14 dni treningu i 10 000 ryu

#99.2  - BanKin (Wielka pieczęć)
2 poziom #99 Bakodou ma 3 poziomy. BanKin to 2 poziom polega na całkowitym unieruchomieniu przeciwnika. Pierwszy poziom z 3 polega na związaniu celu za pomocą białego materiału coś na wzór mumii. Jakiekolwiek ruch praktycznie nie są możliwe. Jeśli Pierwszy poziom nie wystarczy dodaje się Drugi. Wbija w ciało a dok łanię nerwy celu ostrza, przy których ruch jest nie możliwy. Jeśli jakimś cudem cel pokona Drugi poziom wkracza Trzeci. Przyzywa z nieba ogromną kolumnę w kształcie prostokątu. Kolumna dosłownie miażdży cel. Po tym poziomie ruch jest nie możliwy. (Potrzebna energia do przełamania 20)
16 000 reiatsu.
14 dni treningu i 15 000 ryu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metin2privv.pun.pl www.superanime.pun.pl www.narutogram.pun.pl www.szmatex.pun.pl www.adsumus.pun.pl