War of Souls- Wykreuj własną duszę!

Opis forum


#1 2011-02-01 17:48:21

Mashi

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-30
Posty: 65
Punktów :   

Hadou

#1 - Shu – (Pchnięcie)
Najprostsze ze wszystkich zaklęć ofensywnych. Kumuluje niewielką ilości reiatsu i ciska nią w przeciwnika, jednakże nie rani a jedynie odpycha cel.
100 reiatsu.
1 dzień treningu i 500 kasy.

#2 - Kasai te (ognista ręka)
Zaklęcie powoduje że ręka rzucającego pokrywa się małym płomieniem nie wyrządzając mu krzywdy. Jest to zaklęcie krótkotrwałe, działa przez jedną kolejkę.
200 reiatsu
1 dzień treningu i 500 kasy.

#3 - Dangan (pocisk)
Rzucający z palca wskazującego wystrzeliwuje mały, metalowy pocisk lecący z szybkością 3. Leci w kierunku jaki wskazuje palec.
300 reiatsu
1 dzień treningu i 500 kasy.

#4 - Hawaido Raikou (Biała błyskawica)
Jeden z niewielu czarów używanych w pośpiechu z pominięciem inkantacji przez Byakuye podczas walki z Ichigo. W momencie użycia tej umiejętności z palca używającego zostaje wystrzelony niewielki snop niebieskiego światła o dużym zasięgu rażenia. W przypadku pewnego trafienia jest on w stanie przebić ciało przeciwnika mimo niskiej rangi tego czaru. Szybkość 4.
400 Reiatsu
1 dzień treningu i 600 kasy.

#5 - Tsuno (kolec)
W zasięgu 10 metrów z ziemi wyrasta kamienny kolec. Wpływ na miejsce jego "wyrośnięcia" ma siła woli rzucającego.
500 reiatsu
1 dzień treningu i 500 kasy.

#7 - Yurasu Sumasshu (Spadający głaz)
Zaklęcie polega na przyzwaniu z nieba głazu wielkości 3 metrów kwadratowych, który może zgnieść przeciwnika.
700 reiatsu
1 dzień treningu i 600 kasy.

#10 - Byakuroi (błyskawica)
Rzucający tworzy małą kulę energii elektrycznej wydzielając reiatsu z własnych dłoni po czym wystrzeliwuje ją w przeciwnika. Jej szybkość wynosi 2 za to siła rażenia to 10m od miejsca wybuchu.
1000 reiatsu
2 dni treningu i 1000 kasy.

#11 Tsuzuri Raiden (Wiążąca Błyskawica)
Zaklęcie tworzy niewielki strumień elektryczności, który płynie przez przewodnik (na przykład metal, wodę, raniąc nieprzyjaciela). Może także go lekko sparaliżować co daje dobry moment do ataku. (Szybkość przeciwnika -1, w przypadku trafienia w pojedynczą kończynę np. rękę paraliżuję tylko ją) Efekt trwa 2 tury. 
1000 reiatsu
2 dni treningu i 1000 kasy.

#14 - Serth
Polega na energicznym uderzeniu otwartą dłonią w podłoże i wypowiedzeniu inkantacji. W momencie wykonania czaru podłoże pęka i ulega wstrząsom. Przy mistrzowskim opanowaniu podłoże ulega zupełnemu rozpadowi grubej wierzchniej warstwy której odłamki celują w przeciwników natomiast sam czar może być wykonany nawet przy delikatnym dotknięciu powierzchni jednym palcem.
1100 reiatsu
3 dni treningu i 1400 kasy.

#18 - Kinchou (atak ptaków)
Technika polega na przyzwaniu grupki sześciu ptaków, które atakują czołowo swojego przeciwnika, ich szybkość wynosi 5, jednak są mało wytrzymałe. Przeprowadzają jeden atak.
1500 reiatsu
3 dni treningu i 1000 kasy.

#20 - Heki
Technika swoim działaniem przypominająca Hadou numer 1 - Shu i podobnie do niego bardzo rzadko wykonywana z inkantacją. Sposób działania jest podobny jednak tutaj polega on na uwolnieniu sporej ilości reiatsu z ciała zwiększając jednocześnie jego ciśnienie. Może on przygnieść do podłoża lub odrzucić wszystkich wokoło użytkownika. Technika przydatna jako oznaka wyższości wobec dużo słabszych przeciwników i coś w rodzaju sygnału ostrzegawczego o własnym poziomie. Z reguły nie używana w walkach.
2000 reiatsu
3 dni treningu i 1500 kasy.

#25 - Raikou Supea (Włócznia pioruna)
Wyzwalający wystrzeliwuje w wybraną stronę błyskawicę lecącą z szybkością 4. Jest w stanie zabić jednostki poniżej poziomu oficera krytycznym trafieniem.
2000 reiatsu
4 dni treningu i 2000 kasy.

#31 Shakkahou
Jedno z pierwszych umiejętności z zakresu Kidou jaką poznają pierwszoroczniacy w akademii Shinigami. Bardzo praktyczna technika polegająca na wystrzeleniu czerwonego pocisku o małej objętości z dłoni. Wadą może być całkiem długa inkantacja którą prawdopodobnie wyższy stopniem shinigami może ominąć. Szybkość kidou 4, może spowodować poparzenia.
2200 reiatsu
4 dni treningu i 2000 kasy.

#33 Soukatsui (Droga Zniszczenia)
Polega na wystrzeleniu niebieskiego płomienia o szybkości 4, zadającego spore obrażenia. Siła techniki zależy od siły użytkownika (Kapitan może zabić, Vice ciężko poparzyć, oficer zranić, shinigami zadać niewielkie obrażenia)     
2500 Reiatsu
5 dni treningu i 2000 kasy.

#54 Waste Flame
Generuje płomienie, które są w stanie spalić i spopielić przeciwnika na poziomie shinigami lub wyższym. Szybkość techniki 5
3000 Reiatsu
6 dni treningu i 3000 kasy.

#56 Haien (Niszczące Płomienie)
Zaklęcie tworzy dysk fioletowej energii, która po uderzeniu w cel doszczętnie go spala, jeśli ma poniżej 4 energii. Szybkość techniki 5 
3500 reiatsu.
7 dni treningu i 3500 kasy.

#58 Tenran (Mroczna Burza)
Hadou tworzące wielką wichurę, która atakuje przeciwnika niczym huragan, jednocześnie pozwala atakującemu na ucieczkę pod osłoną szalejącego wiatru.
4000 reiatsu.
7 dni treningu i 3500 kasy.

#63 Raikouhou (Tygrysia Armata Błyskawic)
Shinigami zbiera swoją energię w dłoniach a następnie wystrzeliwuje ją w przeciwnika pod postacią tygrysa z błyskawic, który po zetknięciu z przeciwnikiem wywołuje potężny wybuch. Szybkość 4, przy czystym trafieniu może zabić Vice-kapitana.
4200 Reiatsu
8 dni treningu i 4000 kasy

#73 Souren Soukatsui (Podwójny Lotos, Niebieski Ogień, Upadek)
Udoskonalona wersja Soukatsui. Tworzy podwójny promień błękitnego ognia, który atakuje przeciwnika z dużą mocą. Przy wypowiedzenia inkantacji jego siła znacznie wzrasta. Szybkość 7, może ciężko ranić Vice-Kapitana.
5000 Reiatsu
8 dni treningu i 5000 kasy

#74 Baizou Lotos.
Shinigami zbiera swoje reiatsu na końcach palców i wystrzeliwuje promień silnego podmuchu ognia.
5500 od Oficera
9 dni treningu i 5000 kasy.

#88 Hiryuu Gekizoku Shinten Raihou (Działo Błyskawic)
Zaklęcie tworzy ogromną ilość energii, która zostaje wystrzelona w kierunku przeciwnika. Przypomina nieco cero. Jedno z najpotężniejszych poznanych do tej pory hadou. Szybkość techniki 7, przy czystym trafieniu może ciężko zranić kapitana.
7000 Reiatsu
10 dni treningu i 8 000 kasy.

#90 Kurohitsugi (Czarna trumna)
Niezwykle trudna i silna technika. Jedna z ostatecznych umiejętności 9-tego kręgu Hadou. Użyta przez Aizena Sousuke w celu zabicia Kamamury Sajina. Działanie nie jest zbyt skomplikowane, cel zostaje zamknięty w ciemnym sześcianie który zostaje przebity przez mnóstwo ostrzy tworzonych przez Reiatsu manipulującego czarem. Szczęśliwym trafem mimo że jest to broń śmiertelna Kapitan Kamamura wychodzi z tego cało z powodu błędu w skupieniu Reiatsu przez Aizena. Jeżeli przeciwnik jest poziomu poniżej Vice-Kapitana - od razu umiera. Vice-Kapitan w pełni sił jest w stanie ledwo przeżyć ten atak, tak samo jak inni Kapitanowie.
10000 Reiatsu
14 dni treningu i 10000 kasy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.smanager09.pun.pl www.superanime.pun.pl www.szmatex.pun.pl www.metin2privv.pun.pl www.adsumus.pun.pl